RSS | ATOM | SEARCH
よっ 日本一!
こんにちはニジマス君です。
シュガーのブログでもありましたが先日カラオケに行ってきました。
一人一人様々な歌を歌いました。
今回はシュガーの歌をご紹介します。

シュガー「河村隆一を歌いますからみなさんしっかり聴いててください」



みんな「は〜い。」

シュガー「んねぇ〜ほんとんの〜こんいを〜ぉんぉんぉん〜ん〜ん〜んほんほ〜。」



みんな{サラダピザに群がり中}

シュガー「ぁん〜こんこ〜んろ〜んから〜きんみに〜んつたぁんえた〜いん」



シュガー「どーですか?僕のりゅーいち」

みんな「日本一で〜す」

シュガー「しーん」



シュガーの歌声は甘いため「ストロベリーボイス佐藤」と呼ばれている笑


次回はトシBOYかガースーの歌紹介しよっと〜笑


author:スルガ自動車学校スタッフ, category:-, 06:00
comments(5), trackbacks(0), - -
スポンサーサイト
author:スポンサードリンク, category:-, 06:00
-, -, - -
Comment
歌声もシュガーみたいに甘いんですね(笑)
しかし、声の抑揚?ビブラートが凄そうです!
MICHIKO LONDON, 2015/11/14 6:58 PM
Nipple clamps may be used on other areas on the body, including the labia lips, ball sack, ear lobes pocket pussy
I, 2016/02/15 10:16 PM
Always remember to position the right quantity of lubrication even though you may have someone or merely a solo performer pocket pussy
you, 2016/02/16 3:43 AM
Doggie style sexual penetration enhances the actual degree of penetration, the getting lover might also sit flat and making use of their face down, while using penetrating mate straddling their thighs and legs pocket pussy
can, 2016/02/16 9:11 AM
Thanks, this website is really practical.|
cs go skins expensive, 2016/04/13 10:01 AM









Trackback
url: http://sulganow.jugem.jp/trackback/2398